Wednesday, March 26, 2014

[Verangan]

semalam liq mintak melo. yang datangnya kopi. muehehe..

nasib baik x kena marah. kihkih..

sebabnye nexus mengelamun kat dapur.

pendek kan cerita, nexus (mengelamun) teringat tahun lepas liq bagi $ masa dapat bonus. boleh kata tiap2 tahun nexus dapat rasa duit bonus liq. tahun ni pun mcm tu. alhamdulilah tapi tahun ni cepat2 nexus beli g*old. kehkeh.. melekat kerasss jadinya duit liq bg. :P masin pulak mulut ni.. nexus ada sebut depan liq dan kawan2 banyak kali.. tak sangka pulak jd kenyataan. ingat senang ke nak mintak liq em**??? hehe! kucing bertanduk pun belum tentu dapat green light. tahu?!

maka itu la yang buat nexus silap bancuh.. melo jadi kopiiii... kuang kuang kuang..



okies.. nexus nak tukar topik sket.


nexus suka dia ni. selalu memberi inspirasi yang positive. tiber ada org reply "Nanti ada plak mulut busuk berbunyi riak nye tuan sheikh"  dan nexus juga suka akan feedback dia yang berbunyi "Saya tak salahkan yang tidak faham mesej tapi hairan bila orang suka fikir yang negatif."

it's like.. i'm in his shoes. kadang kala nexus juga dihentam oleh orang yang sarkastik. apa yang nexus buat at the first place, nexus akan luahkan kat nebers dan secondly "ignore".

terus terang... dengan serendah-rendah diri ni, mohon maaf kalau ada yang terasa hati/terguris hati baca blog nexus. ada ke yang terasa? orang terdekat nexus pernah cakap, kadang2 ayat nexus pun tajam macam pisau. so nexus memang tak boleh nak kata tidak... tipu lah kan kalau nexus rasa diri nexus ni perfect! kita bukan maksum. betul x?

haha! kalau nexus tak publish komen tu.. pepaham sendiri ler.

i'm the owner.. and i have the right not to publish it. lol!

macam ni lah cerita nexus.. a few days ago nexus dengan niat nak bagi spirit kat orang (kawan la kan?!) tapi bila dapat reply yang berbunyi negative, terus takde hati dah nak bg sebarang moral support. sama ada orang tu ego, atau orang tu rasa nexus berfikiran negative terhadap dia, terpulang lah. Allah lebih mengetahui apa yang ada dalam hati brutal nexus nih. dah lama kawan kot. kalau sehari dua tak de lah nak bg moral support. tak gitu?!

it's ok lah. ignore je.

korang... korang yang contact nexus atas #talian, it's not about uols. she's someone yang nexus sendiri dah tak kenal. buat la apa pun, i'm not holding u back. untuk kenangan lalu. sorry. nexus dah buang.

once broken.. masuk bakul sampah dan tak nak pungut. (altho kita pernah jadi kawan terapat.)

oh ya.. satu lagi cerita.. ade ke ex nexus tulis camni..


amek kau sebijik. :P

saya sayang liq saya. walaupun kami tak kaya macam family ex nexus nih.. kami kaya dengan kasih sayang. korang pon kaya dengan kasih sayang kami. kan kan kan?!


sekian.

4 comments:

Anonymous said...

sy sayang nexus sy...ehh...mati lahh kne penampar buaya dgn ahliq kang...hikhikhik...

kate2 cik kdg mmg pedas...i notice it...tp...i taw niat cik baekk...

yupp...duit bukan lahh segala2 nye tp segala2 nye adelah duit...n i vote for kasih sayang...adioss...

-ekorijaw-

nexus_fms said...

Morning ekoijaw,

Thanks for the comments.

Kadang pedas sebab hidup kita lain2 rencah.

Terpedas mungkin sebab nexus emo. Sape lagi nk tegur nexus / ingatkan nexus kalau x kawan sendiri? Khannn??

Kuikuikui..

Thanks dulu ada bg tips kemas umah. Kehkeh.. smpi la ni kotak tu penuh surat liq. Ingat dia nak kemas... rupa2nya dlm kotak tu pun selerakkkkk...

Pjg pulak komen. :p

Hati Berbicara said...


hi cik nexus...

nexus_fms said...

helu!

apa main semunyik2 belakang orang #neyhhhh?..